hey jon, remember if you want everyone to meet up at 9am or whatever.. make it even earlier because you know that we always get late birds and sometimes people have car trouble on the way there with there cars. We should leave even earlier and after we meet up with the new haven cats we all hit up the dinner to kill some time so we can get to Uconn on point.. You know?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Danbury,Waterbury,New Haven,NY Caravan for Uconn Car Show
Collapse
X
-
Originally posted by RLA_DC2 View Postdamn i duno what that is..i know what picadilio is, right jayR hahaUser name is no longer in use! New User name is POGIMOTO!
Comment
-
any exit right off 84 with a big enough lot to fit all of us will do, just let me know so i can get this OP updated with correct info so we dont got people going to the wrong places lol*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
203 Buffet Crew Member #7
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
jayR will be leading from danbury to waterbury, phil will be leading from waterbury to manchester if that is the decided meeting spot*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
i say we bring it back 5th grade style and make a chat room to discuss this*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
im starting a chat, anyone that wants in IM me on lilxjon so i can invite u*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
phil u want to get in this?*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale