on the way home from the newhaven car show i was in vtec like the whole time lol we were floatin, i remember goin like 130 for a decent amount of time
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Danbury,Waterbury,New Haven,NY Caravan for Uconn Car Show
Collapse
X
-
*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
203 Buffet Crew Member #7
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
-
Originally posted by RLA_DC2 View Poston the way home from the newhaven car show i was in vtec like the whole time lol we were floatin, i remember goin like 130 for a decent amount of timeUser name is no longer in use! New User name is POGIMOTO!
Comment
-
looks like we might me making a stop at another exit to meet up with NH people. me and 203cartelneil are trying to figure out which exit will suit them best.*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
Originally posted by RLA_DC2 View Poston the way home from the newhaven car show i was in vtec like the whole time lol we were floatin, i remember goin like 130 for a decent amount of time
Comment
-
what exit woudl that be?*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
Originally posted by 203CARTEL_NeiL View Postalright just to let you guys know im getting a New Haven roll call.. so if you DBY & WTBY cats would like to meet up at the manchester mall let me know so we can all roll deep.
Comment
-
what exit and how far out of the way is it? how much extra time will i have to work into the schedule to try to be at uconn on time?*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
Originally posted by LilPhil View Postwe used to do that when we leave Hartford back to Wtby, back in the day, like 140 the whole way, made a 40min trip take like 8min i timed LOL, That way too no1 can follow us home to steal are cars LOLUser name is no longer in use! New User name is POGIMOTO!
Comment
-
is it like right off of the exit?*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
damn i duno what that is..i know what picadilio is, right jayR haha*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
Comment