RICK made my night haha funny after we all had to leave that 1st parking lot
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Official Mickey D's Thread - Please Read OP***
Collapse
X
-
************ i still need to edit them lol give me a few mins*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
203 Buffet Crew Member #7
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
yeah im ************in tight...my car is all dirty from the rain now, if we stayed home itd be nice and clean still, now i gota wash it, yo jayR IM me please i gota ask u something*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
Originally posted by RLA_DC2 View Postyeah im ************in tight...my car is all dirty from the rain now, if we stayed home itd be nice and clean still, now i gota wash it, yo jayR IM me please i gota ask u somethingRIP Nick -NHSwaps- Haines
6/26/84 - 5/1/10
<3
Comment
-
Originally posted by RLA_DC2 View Postyeah im ************in tight...my car is all dirty from the rain now, if we stayed home itd be nice and clean still, now i gota wash it, yo jayR IM me please i gota ask u something~StayinFRESHSINCE1982~SPUNKY MONKEY CREW MEMBER #1203 CREW MEMBER #33
Comment
-
Originally posted by RSX ChiiK View Postaww boo hoo baby has water spots :(*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
-
come by im guna be washing my car in a bit u can do yours too*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
Comment