Originally posted by RyanALLDAY
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Official Mickey D's Thread - Please Read OP***
Collapse
X
-
man im up and on this damn site again haha im going to have to just close explorer till i finish my paper*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
203 Buffet Crew Member #7
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
Originally posted by PinoyDelSol View PostYes you were i remember lol!! But yeah, im just trying to find some decent prices on some rotas. Im slacking on shoes but too many too choose! And than the tires are going to be a pain next to save up just to have the rim on.. Yo i have stock 13 steelies on my car, if i get 15 will that bring my ride height up alittle more or theres no difference?Originally posted by RLA_DC2 View Postid think it would raise the height of your ride from the ground, mine seemed to sit a little higher off the ground going from 15-16Originally posted by DC5_A-Spec View Postit does especially goin from 16-17
Comment
-
yeah i know but my ctvtec is messed up on firefox and it wont show avatars or the edit quote or quick reply button and a bunch of other little things so i can only really look at it from firefox but not do anything*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
yeah its just me i duno why*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale