meet tonight yay!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Official Mickey D's Thread - Please Read OP***
Collapse
X
-
im down after i get out of work, yo u guys better vote for my car at the uconn show! lol*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
203 Buffet Crew Member #7
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
-
Judging
The majority of the judging process will be in the hands of the participants this year, allowing those entered to get the most out of the show by directly voting on their favorite cars. Voting will be done using a ballot system and will begin at 1:00pm. Those arriving even one minute past 1:00pm will not be allowed to register or vote.*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
Originally posted by RLA_DC2 View PostJudging
The majority of the judging process will be in the hands of the participants this year, allowing those entered to get the most out of the show by directly voting on their favorite cars. Voting will be done using a ballot system and will begin at 1:00pm. Those arriving even one minute past 1:00pm will not be allowed to register or vote.~StayinFRESHSINCE1982~SPUNKY MONKEY CREW MEMBER #1203 CREW MEMBER #33
Comment
-
yeah i think its stupid, but i guess thats how theyre doin it..the dc rude better win a trophy*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
Originally posted by RLA_DC2 View Postyeah i think its stupid, but i guess thats how theyre doin it..the dc rude better win a trophy~StayinFRESHSINCE1982~SPUNKY MONKEY CREW MEMBER #1203 CREW MEMBER #33
Comment
-
i duno i mean the last show we went to had like 3 tegs lol and they were all boot. hopefully this is the same so i can win lmao*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
-
i think everyone in our caravan should put a ctvtec sticker on their car, at least for that day and enter ctvtec as a car club, we would definately win quantity*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
Originally posted by RLA_DC2 View Posti think everyone in our caravan should put a ctvtec sticker on their car, at least for that day and enter ctvtec as a car club, we would definately win quantity~StayinFRESHSINCE1982~SPUNKY MONKEY CREW MEMBER #1203 CREW MEMBER #33
Comment
-
Originally posted by Mr Layy View Postuhm... who will take the trophy?*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
dont get your hopes up for tonights meet, it might get rained out again*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
Comment