Hello Mr. Lay
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Official Mickey D's Thread - Please Read OP***
Collapse
X
-
Originally posted by JZ98CTR View PostI think I remember seeing you in Derby at 4 Bros. last year sometime...at least that car anyways
I thinkPINKS!
Comment
-
ummm, i THINK if the mod does a soft delete, instead of permanently deleting it then you wont lose your numbers. but soft delete is pointless, its basically the same thing as locking it, why?*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
203 Buffet Crew Member #7
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
Originally posted by RLA_DC2 View Postummm, i THINK if the mod does a soft delete, instead of permanently deleting it then you wont lose your numbers. but soft delete is pointless, its basically the same thing as locking it, why?User name is no longer in use! New User name is POGIMOTO!
Comment
-
Originally posted by PinoyDelSol View Postoh because i was up 1,010 post and now im back to 1,000 post again.:(*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
yeah your already a senior member, i dont think u can achieve a higher status than that by posts*Former CTvTEC Moderator
DC Squad Member # 604
203 Crew Member #9
DC Parts For Sale
EG Parts For Sale
Comment
-
-
Originally posted by staatz View Postlol jayr, its just posts, who cares how many you have =pUser name is no longer in use! New User name is POGIMOTO!
Comment
Comment